Termeni si Conditii
1.Definitii
ARBOTECA– Societatea Bear Crib S.R.L, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Iasi, str. Prof. Nicolae Oblu, nr.18, bl.B1, et. 2, Judetul Iasi si numar de ordine in Registrul Comertului J22/1467/2018, cod unic de inregistrare fiscala RO39440996.
SITE – Domeniu arboteca.ro si subdomeniile acestuia.
Site-ul www.arboteca.ro, numit in continuare Arboteca, este proprietatea S.C. BEAR CRIB S.R.L. , iar folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.
CONTINUT are urmatoarea definitie:
• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
• continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre ARBOTECA prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al ARBOTECA UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de ARBOTECA intr-o anumita perioada;
• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care ARBOTECA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la ARBOTECA, sau alte date privilegiate ale acesteia.
VANZATOR – S.C. BEAR CRIB S.R.L. , persoana juridica organizata in baza legii romane, avand sediul social in Iasi, str. Prof. Nicolae Oblu, nr.18, bl.B1, Judetul Iasi si numar de ordine in Registrul Comertului J22/1467/2018,cod unic de inregistrare fiscala RO39440996
CUMPARATOR – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani si isi face un cont in Site si efectueaza o comanda.
SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.
BUNURI – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv Bunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre ARBOTECA si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT – Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.
COMANDA – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
COSUL MEU – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
COMUNICARI COMERCIALE – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
FAVORITE – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste. cu Bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
PRET RRP (Recommended Retail Price adica Pret Recomandat de Furnizor) – este informatia prezentata pentru unele produse in vecinatatea pretului de vanzare , cu font mai mic decat cel cu care e scris pretul de vanzare. Pentru produsele care sunt oferite la vanzare la pretul RRP, acesta este afisat doar ca si pret de vanzare. Pretul RRP NU este un pret de referinta folosit de ARBOTECA in spatiile sale si trebuie sa fie folosit doar ca informatie/recomandare de la furnizorul ARBOTECA. Afisam acesta informatie pentru a fi folosite in evaluarea comparativa a produsului si clientul intelege ca prin marcarea mai putin evidenta aceasta informatie nu este de natura sa produca confuzie si ca la actiunea de cumparare si in Cosul meu este clar pretul de vanzare practicat pentru fiecare produs.
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre ARBOTECA intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea ARBOTECA cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre ARBOTECA catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre ARBOTECA prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
2.General
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului de catre Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre ARBOTECA si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris catre ARBOTECA.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.arboteca.ro.
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutuluii, Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului ARBOTECA oricarui tert cu care acesta are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru prezentul document, va trimite un e-mail pe adresa office@arboteca.com cu precizarea ca:
2.5.1. Acesta renunta la: accesul si serviciile oferite de ARBOTECA prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea ARBOTECA de orice natura (electronic, telefonic, etc)
2.5.2. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze ARBOTECA si sa foloseasca legaturile din continutul primit de la acesta, destinate acestui scop.
2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de ARBOTECA si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, ARBOTECA va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.8. Acest Site este adresat doar Clientilor/membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre ARBOTECA, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile sus mentionate.
3. Documente contractuale:
3.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
3.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
3.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
3.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
3.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului.
4.Continut si dreptul la proprietate intelectuala
4.1. Continutul: imagini, logo-uri , texte, grafice, simboluri comerciale, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date, reprezentari stilizate, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a ARBOTECA si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Arboteca a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului ARBOTECA numai in limitele metionate in prezentul document si mai exact in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare, etc).
4.2. Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de ARBOTECA, includerea oricarui continut in afara site-ului ARBOTECA, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al ARBOTECA asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al ARBOTECA.
4.3. Orice continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre ARBOTECA si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea ARBOTECA cu referire la acel continut.
4.4. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului Document.
4.5. In cazul in care ARBOTECA confera Clientului dreptul de a utiliza, un anumit continut, la care acesta are sau obtine acces in urma acestui acord, numai pe perioada existentei continutului pe site sau a perioadei definite in accord.
4.6. Niciun continut transmis catre Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea ARBOTECA si/sau al angajatului sau colaboratorului, care a mijlocit transferul de continut.
4.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
5.Contact pentru Clienti si Membri
5.1. ARBOTECA publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client .
5.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Clientul permite automat sa fie contactat prin orice mijloc disponibil (inclusiv mijloacele electronice).
5.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea ARBOTECA de a contacta Clientul.
5.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate ARBOTECA se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Clientului si ARBOTECA, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea ARBOTECA in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.
5.5. Clientul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre ARBOTECA in comunicarile sale cu Clientul.
6.Politica de confidentialitate
Depunem toate eforturile pentru a va asigura ca va protejam si respectam confidențialitatea datelor dvs. cu caracter personal prin implementarea masurilor necesare prevazute de normele și reglementările în vigoare privind protecția datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protecția datelor (“ RGPD”). Acest capitol are rolul de a vă informa asupra datelor cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. sau pe care dvs. ni le comunicați prin intermediul prezentului site web, precum și a modului în care vom prelucra aceste date.
6.1. Potrivit normelor si reglementarilor in vigoare privind protecția datelor (“ RGPD”) – datele cu caracter personal sunt definite ca orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila. In principiu reprezinta date personale, pe care si ARBOTECA le are in vedere: numele si prenumele persoanei fizice, domiciliul, adresa de email, numar de telefon, coduri client/atribut al contului inregistrat, codul de identificare de tip AWB pentru livrarea produsului comandat etc.
6.2. Datele dvs. Personale pe care le colecteaza si prelucreaza ARBOTECA sunt: numele si prenumele persoanei, domiciliu (adresa postala pentru livrare), adresa de email, CNP-ul, numar de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de facturare (in cazul finalizării unei comenzi), voce, informații bancare (în cazul efectuării unui retur/ramburs de plată), cont social media. Va aducem la cunostinta ca enumerarea de mai sus este pur exemplificativa si ca in raport de serviciul angajat de client, compania colecteaza numai acele date personale minime necesare indeplinirii scopurilor/ efectuării unui retur/ramburs de plată), cont social media.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, asa cum sunt definite in Regulamentul General privind Protectia Datelor (prescurtat RGPD) în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 18 ani.
6.3. Așadar, potrivit “RGPD” este operator de date cu caracter personal -S.C. BEAR CRIB S.R.L. societate romana cu personalitate juridica, cu sediul in mun. Iasi, str. Prof. Nicolae Oblu, nr.18 A, Bl. B1, et2, avand nr. De Ordine in Registrul Comertului J22/1467/2018 si CUI RO39440996 , avand obligatia conform normelor nationale si a Regulamentului UE 679/2016 (RGPD) de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele tale cu caracter personal. Aceste date au fost colectate/procesate/etc. în relația comercială desfășurată în trecut și/sau în curs de desfășurare si pentru care ti-ai exprimat în mod valabil consimțământul potrivit legislației în vigoare la momentul preluării și colectării datelor personale!.
6.4. În procesul de operare a prezentului site web, ARBOTECA colectează anumite informații (“date cu caracter personal”) referitoare la persoane fizice identificate sau care pot identifica persoane fizice, date furnizate de utilizatorii prezentului site web, prin exprimarea voluntara a consimtamantului, în mod direct (ex. nume, prenume, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de telefon) sau indirect (ex. adresă IP, utilizarea UUIDS (unique identifiers provided by social logins).
6.5 Datele cu caracter personal furnizate de catre un “client” ,””, colectate si prelucrate de ARBOTECA , vor fi utilizate pentru urmatoarele scopuri:
• procesarea comenzilor si retururilor;
• pastrarea relatiei cu partenerii contractuali in scopuri contabile;
• optimizarea activitatii de marketing;
• solutionarea cererilor privind indeplinirea unei comenzi;
• comunicari de marketing;
• administrarea contului in cadrul website-ului arboteca.ro
• pentru apararea intereselor noastre legitime;
• facilitarea accesului acestuia la serviciu;
• scopuri statistice.
6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale S.C. NETOPIA PAYMENTS S.R.L. prin solutia integrata; Mobilpay este furnizorul ARBOTECA de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit astfel cum sunt enumerate pe pagina cu modalitati de plata.
6.7. ARBOTECA nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
6.8. Politica de confidentialitate ARBOTECA se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client exclusiv pe site. Nu raspundem pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara site-ului.
6.9. BEAR CRIB SRL se obliga ca datele colectate ale Clientului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.11. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre ARBOTECA, este NETOPIA Payments S.R.L., denumita Mobilpay ce are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.12. ARBOTECA garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.13. ARBOTECA nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.
6.14 Bear Crib SRL este operator de date cu caracter personal potrivit normelor si reglemantarilor in vigoare, inclusiv RGPD. Bear Crib SRL va stoca datele dvs. cu caracter personal cat timp aveti un cont. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau Inchiderea contului, si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior Inchiderii contului, In situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.
De asemenea este bine sa stiti ca putem prelucra date cu caracter personal pentru a vă informa în legătură cu produse și servicii, oferte promoționale sau pentru abonarea la newsletter. Ca regulă generală, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate în scopuri directe de marketing numai cu consimțământul dvs. și prin utilizarea canalelor de comunicare (email, sms etc.) pe care le-ați indicat în momentul oferirii consimțământului. In aceste conditii este important sa cunoasteti ca vom utiliza consimtamantul dvs. exprimat in scop de marketing pana la retragerea acestuia, existand posibilitatea de retragere a acestui tip de consimtamant oricand.
Clientul ARBOTECA prin transmiterea datelor cu caracter personal, declară și acceptă necondiționat ca datele sale personale să facă parte, să fie arhivate în baza de date a proprietarului, exprimându-și astfel un acord expres și neechivoc ca datele sale personale să fie stocate, utilizate și prelucrate conform scopurilor precizate mai sus.
6.15 Potrivit Regulamentului “RGPD” putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs.,in functie de raportul de activitate/serviciu ales, respectiv a scopului colectarii datelor cu caracter personal catre terti sau autoritatilor pentru indeplinirea scopurilor pe baza temeiurilor activitatilor de procesare. Potrivit Regulamentului, putem transmite sau oferi acces la datele dumneavoastra următoarelor categorii de destinatari:
• societatilor din grup pentru gestiunea comenzilor;
• partenerilor comerciali pentru furnizarea produselor/serviciilor comandate;
• furnizorilor de servicii de curierat;
• furnizorilor de servicii de plată/bancare;
• furnizorilor de servicii de contabilitate, pentru tinerea evidentei contabile;
• altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre;
• furnizorilor de servicii de marketing si telemarketing;
• autoritatilor publice;
• In cazul In care ne revine o obligatie legala, sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.
Ne asiguram ca accesul la datele dvs de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.
6.16. Temeiul pentru care prelucrăm aceste date personale și administrăm aceste date colectate poate fi in raport de scopul prelucrarii datelor consimțământul dvs., acordat cu prilejul creării contului online și al validării acestuia, prin solicitarea de a fi devenit client în comunitatea Arboteca. Totodata, temeiul este și unul legal și/sau contractual, având la bază contractul/raportul comercial ce a luat naștere între dvs., client și Arboteca, prin plasarea comenzii și efectuarea plăților produselor comandate, prin efectuarea de retururi ale produselor neconforme și/sau refuzate etc., dar și un temei legitim necesar și indispensabil desfășurării activităților comerciale și economice ale societatii Bear Crib prevăzut asemenea de Regulament.
6.17. De asemenea tinem sa fiti informati in mod complet si intelegem de a va prezenta Principiile stabilite de Regulamentul UE 679/2016 si Drepturile Utilizatorului privind datele cu caracter personal.
6.18. Regulamentul general privind protectia datelor recunoaste o serie de drepturi In legatura cu datele dvs. cu caracter personal, principii a fi respectate de operator (Arboteca) atunci cand proceseaza datele personale:
• principiul legalitatii, echitatii (corectitudine) si transparentei. Conform acestui principiu, Arboteca trebuie sa se asigure (1) ca prelucrarea de date trebuie sa fie realizata doar respectand dispozitiile legale, orice alta procesare va fi considerata a fi ilicita, (2) ca prelucrează datele doar în modalitățile pe care persoana în cauză le-ar aștepta în mod rezonabil si (3) ca procesarea trebuie sa fie transparenta, adica operatorul sa transmita subiectilor clar si deschis cum intentioneaza sa foloseasca datele personale;
• principiul limitarii scopului pentru care sunt colectate datele. Societatea noastra respecta acest principiu obligandu-se sa colecteze/proceseze datele personale doar pentru scopul determinat si transmis persoanei;
• principiul reducerii la minim a datelor prelucrate. Societatea noastra respecta acest principiu colectand/procesand numai acele date minim necesare pentru realizarea operatiunilor, adoptand norme prin care sa se asigure ca nu va colecta date inutile in raport de operatiunea comerciala.
• principiul exactitatii, date actuale. Societatea noastra va colecta/procesa de la clientii sai doar date exacte si actuale.
• principiul pastrarii datelor pe o perioada necesara indeplinirii scopurilor pentru care sunt prelucrate. Societatea noastra respecta principiul reglementat de regulamentul european arhivand/pastrand datele dvs doar pentru perioada de timp necesara indeplinirii scopurilor.
• principiul integritatii si confidentialitatii. Societatea noastra a implementat toate masurile de securitate si a dispus la nivelul propriilor departamente norme care au menirea de a asigura securitatea impotriva procesarilor neautorizate si ilicite si impotriva pierderilor de date accidentale, distrugerilor sau deteriorarilor.
6.19. Regulamentul european a statuat ca persoanele fizice (clientii/membri/cumparatori) beneficiaza de 8 (opt) drepturi astfel:
a) dreptul la informare (art 13, art. 14). A se avea in vedere ca in partea introductiva a documentului „termeni si conditii” precum si prin prezentul capitol sunt prezentate informatii despre: identitatea si datele de contact ale operatorului si reprezentantului acestuia; datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor; scopul prelucrarii si temeiul legal; destinatarii sau categoriile de destinatari; informatiile despre transferul de date catre o tara terta; garantiile adecvate; perioada de stocare; drepturile sale; dreptul de a formula plangere; eventualele consecinte a furnizarii datelor; existenta unui proces decizional automatizat.
b) dreptul la acces (art 15). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Societate si priveste urmatoarele: confirmarea cu privire la prelucrarea de date; accesul la datele prelucrate; furnizarea unei copii a datelor cu caracter personal, care fac obiectul prelucrarii; obtinerea de informatii suplimentare (contra unei taxe rezonabile); accesul de la distanta printr-un sistem care permite vizualizarea datelor de catre persoana vizata; verificarea identitatii persoanei care solicita informatii.
c) dreptul la rectificare (art 16, art. 19). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Societate si priveste: rectificarea de date indexate; completarea datelor;
d) dreptul de stergere (ar. 17, art. 19). Societatea respecta dreptul de stergere exercitat de persoanele fizice numai in conditiile in care acest drept este exercitat intr-o manierea motivata/fundamentata:
– datele nu mai sunt necesare; retragerea consimtamantului; opozitie; prelucrare ilegala. De asemenea, prin crearea Contului fiecare Membru sau Client si-a dat acordul ca Arboteca sa transmita datele sale cu caracter personal catre partenerii contractuali unei obligatii legale impuse de dreptul Uniunii Europene sau de cel intern; oferirea de servicii unui copil, daca nu sunt indeplinite conditiile legale;
– dreptul nu se poate exercita si implicit respecta daca prelucrarea este necesara pentru: dreptul la libera exprimare si informare; respectarea unei obligatii legale; executarea unei sarcini in interes public; in domeniul sanatatii; arhivare; cercetare stiintifica sau istorica; scopuri statistice; constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
e) dreptul la restrictionare (art. 18, art. 19). Regulamentul confera acest drept persoanelor putand fi exercitat, astfel: 1. contestare exactitate date; prelucrare ilegala; datele nu mai sunt necesare; 2. operatorul poate doar stoca datele; 3. orice prelucrare cu privire la date restrictionate necesita consimtamantul persoanei vizate; 4. operatorul comunica tuturor destinatarilor rectificarea, stergerea sau restrictionarea datelor.
f) dreptul la portabilitate (art. 20). Conform dispozitiilor regulamentului Societatea respecta dreptul persoanelor de a solicita portarea datelor proprii, intr-un format simplu, usor de citit si de a le transmite altui operator ales de persoana care isi exercita dreptul.
g) dreptul la opozitie (de a inceta activitatea de procesare – art. 21), poate fi exercitat, doar pentru urmatoarele scopuri: marketing direct; cercetare, stiintifice, istorice, statistice; indeplinirea unei sarcini in interes public, exercitarea autoritati publice; interesele legitime ale operatorului sau ale unei parti terte.
h) dreptul de a nu fi evaluat prin profilare automata (art 22), presupune:
– caracterul ilicit al crearii de profiluri indiferent de scop: evaluarea capacitatii si calitatii muncii salariatilor; acordarea de scoring – credite;
– exceptie: existenta consimtamantului persoanei.
6.20.Prin crearea Contului, fiecare Client si-a exprimat consimtamantul ca Arboteca sa colecteze si sa administreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. De asemenea, prin crearea Contului fiecare Client si-a dat acordul ca Arboteca sa transmita datele sale cu caracter personal catre partenerii contractuali ai Arboteca , in vederea prelucrarii respectivelor date. Partenerii Arboteca in vederea prelucrarii datelor sunt persoane imputernicite conform Legii nr. 677/2001 si notificate la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Pentru exercitarea drepturilor prevăzute anterior, in calitate de client al Arboteca aveti dreptul de a adresa o cerere scrisă, datată și expediată la adresa office@arboteca.com prin care să va exercitati în mod just și licit dreptul dvs. de intervenție garantat, privind: (i) rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă dispozițiilor legislatiei nationale (Lg. 677/2001) și ale Regulamentului UE 679/2016, putand fiti exercitat pentru toate acțiunile sus menționate în special când datele sunt incomplete sau inexacte;
(ii) anonimizarea datelor cu caracter personal, (iii) notificarea către terțe părți cărora le-au fost prezentate/dezvăluite datele, cu condiția ca această notificare să nu presupună un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat, respectiv pentru (iv) încetarea prelucrării datelor sale personale în măsura în care acest lucru este posibil potrivit scopului prelucrării. In calitate de Operator te informam ca vom înceta de îndată prelucrarea datelor personale dacă scopul pentru care le-am colectat a încetat.
De asemenea, va informam ca aveti dreptul să depuneti o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro.
7.Politica de utilizare Cookie-uri pe www.arboteca.ro
Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumpărături”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Arboteca pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.arboteca.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului dar excluzand indentificarea personala a utilizatorului.
Arboteca foloseste doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe (fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei/browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzand fara limitari utlizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.
O vizita pe www.arboteca.ro poate plasa: Cookie-uri de performanta a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargetting, Cookie-uri de inregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.
Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator si sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale www.arboteca.ro. Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.
Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor:
• Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
• Acces adaptat pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
• Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).
• Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.
Securitate si probleme legate de confidentialitate Cookie-urile NU sunt virusi si folosesc formate tip plain text; nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Intrucat cookie-urile pot fi folosite pentru scopuri negative deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, fiind folosite ca o forma de Spyware (spionaj privind activitatea consumatorului), multe produse anti-spyware marcheaza cookie-urile in mod constant pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookie-urilor pe servere. Este foarte important ca Utilizatorul sa aleaga metoda cea mai potrivita de protectie a informatiilor personale si sa:
• Particularizeze setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
• Seteze termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.
• Ia in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
• Instaleze si sa actualizeze constant aplicatii antispyware.
Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Se recomanda actualizarea programelor de navigare in mod constant, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookie-uri se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.
8. Comunicari Comerciale:
8.1. Cumparatorul/Clientul sau Membrul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, in orice moment, dupa cum urmeaza:
– prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”.
– prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Arboteca.
– Prin contactarea Arboteca la datele de mai sus, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
8.2. Datele preluate de la Client,Membru sau Cumparator in scopul expedierii comunicarilor comerciale (newslettere-lor si/sau alertelor), pot si vor fi folosite de catre Arboteca in limitele Politicii de confidentialitate.
8.3.Prin adaugarea de bunuri in sectiunea din Cont, “Cosul meu”, Arboteca poate transmite Comunicari Comerciale cu privire la: modificarea pretului Bunurilor adaugate in cos, la recomandari de bunuri similar cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”, la existenta bunurilor in cos si disponibilitatea stoc bunuri.
8.4. In urma achizitionarii unui Bun, Arboteca va transmite comunicari comerciale cu privire la: sugestii de Bunuri recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul achizitionat;
8.5. Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale: newslettere-lor si/sau alertelor/etc nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.
8.6. Arboteca isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite comunicari comerciale cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru,Cumparator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Arboteca, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
8.7. Arboteca nu va include in comunicarile comerciale transmise Membrului ,Cumparatorului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al Arboteca, la momentul expedierii..
9. Politica de vanzare Online
9.1. Accesul la serviciu este permis oricarui client care poseda sau isi creeaza un cont pe site.
9.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Cilentul/cumparatorul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
9.3. Arboteca isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele modalitati de plata acceptate, la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, etc) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client prin utilizarea butonului „Anuleaza comanda” sau notificare din partea lui trimisa in scris pe adresa de email office@arboteca.com sau modificarea comenzilor in sensul renuntarii la 5 produse lunar din comenzile plasate, prin comunicare in scris din partea Clientului catre adresa de email office@arboteca.com, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., in cazul in care se considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, ar putea prejudicia in vreun fel Bear Crib S.R.L.. Arboteca isi rezerva acest drept cu exceptia cazurilor permise de la art. 12.8 si oricare criteriu mentionat mai sus se indeplineste primul. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
9.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
9.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Arboteca isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.
9.6. Arboteca poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
• esuarea / invalidarea tranzactiei online;
• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
• furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
• activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.arboteca.ro, societatii Arboteca si /sau partenerilor sai;
• Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Bear Crib S.R.L. ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
• livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
• alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).
9.7. Comunicarea cu Arboteca se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea contact din site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru acesta.
10. Bunuri si servicii
10.1. Bear Crib S.R.L. poate publica pe site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Bear Crib S.R.L. are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
10.2. Bunurile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
10.3. Arboteca poate limita capacitatea de achizionare a unor produse disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
10.4. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
10.5. Pretul RRP -“Recommended retail price” adica “Pret recomandat de furnizor” este o informatie de la furnizor catre comercianti privind vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale online sau cu prezenta fizica. Aceste recomandari au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind obligatorii de aplicat, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata. Informatia RRP nu este pret de referinta practicat de Arboteca in magazinele sale si produsele nu au fost oferite spre vanzare la acest pret de catre Arboteca.
10.6. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
10.7 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
11. Facturare-Plata
11.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.arboteca.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
11.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator/Client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului/Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
11.3. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Arboteca nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.
11.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
11.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Clientul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Bear Crib S.R.L , putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste. .
11.6.. Arboteca va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Bear Crib S.R.L. , precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
11.7. Prin trimiterea Comenzii, Clientul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Bear Crib S.R.L. in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
11.8.. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de Email: office@arboteca.com
11.9. Plata produselor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul, plata cu cardul de cumparaturi si prin transfer bancar .
11.10. In cazul platilor online cu cardul Arboteca nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
11.11. Datele cardului de plata ale Clientului nu vor fi accesibile Bear Crib S.R.L. si nici nu vor fi stocate de catre de Bear Crib S.R.L.. sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este S.C. NETOPIA Payments S.R.L. denumita si MOBILPAY, societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Romania avand sediul social in Bd. Pierre de Coubertin, nr. 3-5, Oficce Building, etaj 4, sector 2, Bucuresti. Avand numar de Ordine in Registrul Comertului J40/9170/2003 si Cod Unic de Inregistrare R15565496.
11.12. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.
11.13. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
11.14 Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Arboteca, acestea fiind cu titlu de prezentare. Arboteca poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
11.15. In imaginile produselor si/sau serviciilor Arboteca isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.
11.16 Pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale NETOPIA PAYMENTS S.R.L.. prin solutia integrata; NETOPIA Payments S.R.L. este furnizorul Arboteca de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati. Alte metode de plata sunt transferul bancar, sau plata cu cardul de cumparaturi.
12. Comanda online
12.1. Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.
12.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
12.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
12.4. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Arboteca atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre Arboteca, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre Arboteca(direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Arboteca are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Arboteca(telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Arboteca nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
12.5. Arboteca va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabila adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
• invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Arboteca, in cazul platii online;
• datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
• activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Arboteca si/sau partenerilor acestuia;
• realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
• pentru alte motive obiective.
12.6. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Arboteca in maxim 14 zile de la data la care acesta a luat la cunostiinta de acest fapt sau poate fi convertita in voucher in urma generarii unui cod, acesta va fi emis mai repede, imediat dupa verificarea coletului. Voucherul poate fi folosit pentru achizitionarea oricarui produs de pe arboteca.ro si este valabil 12 luni.
12.7. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
12.8. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe office@arboteca.com mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.
a. Clientul renunta la un produs si notifica Arboteca inainte de expedierea comenzii
b. Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii
c. Intarzierea livrarii cu maxim doua saptamani peste limita maxima de livrare
d. Modificarea adresei de livrare
e. Cumularea comenzilor cu perioade de livrare apropiate (maxim o zi diferenta a ultimei zile din interval). In situatia cumularii unei comenzi, comanda initiala se anuleaza si statusul acesteia va aparea ca fiind “comanda anulata”, iar produsele aferente comenzii cumulate se vor adauga in comanda cu care se solicita cumularea.
f. Modificarea metodei de plata
g. Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc).
12.9 Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.
12.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
12.11. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin intermediul butonului “Anuleaza comanda” din Contul Clientului sau prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail pe office@arboteca.com, mentionand clar anularea si numarul comenzii.
12.12. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.
12.13 . Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.arboteca.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Arboteca poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc etc) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. Bear Crib SRL nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul www.arboteca.ro.
12.14. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expira în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comandă printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
12.15. Comanda telefonica
12.15.1 Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.
13 Contract si finalizare
13.1. Arboteca va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.
13.2. Arboteca va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.
13.3. Contractul la care se dauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si decontat) din partea Arboteca, devine Contract onorat.
13.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.
13.5 In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate (asa cum poate fi accesata din “Contul meu”) si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Arboteca si curierul (daca constatarea s-a facut in prezenta acestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa office@arboteca.com cu detaliile aferente (foto, explicatii etc). Daca Clientul nu a facut constatarea in prezenta curierului acesta NU mai poate invoca diferentele.
14 Transport
14.1. Vanzatorul se oblige sa livreze bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
14.2.Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.arboteca.ro de la Arboteca sunt 0 (zero) pentru comenzile
14.3. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Arboteca, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Arboteca, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Ca regula, produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 2 si 7 zile) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului sus mentionat, Arboteca va informa de indata Clientul prin E-mail oferind doua optiuni: Clientul poate fie renunta (in scris) la comanda/produs fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.
14.4. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
14.5 Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
14.6
MOBILIERUL PE COMANDA se va comanda de la producator/furnizor pentru clientul care a depus comanda doar pe baza de AVANS. Avansul trebuie platit in termen de maxim 3 zile calendaristice. Diferenta valorii produsului produsului se va plati la livrarea acestuia sau inainte de livrarea lui. Termenul de livrare al produselor amintite mai sus va fi comunicat telefonic de catre operatorii nostrii iar www.arboteca.ro isi rezerva dreptul de a prelungi perioada de livrare anuntand in prealabil clientul.
In situatia in care clientul doreste sa anuleze comanda pentru care a platit avans, AVANSUL SE PIERDE IN TOTALITATE SI NU SE VA RETURNA CLIENTULUI.
In situatia in care clientul plateste comanda integral si doreste sa o anuleze i se va retine 50% din TOTALUL comenzii.
15. Transferul proprietatii bunurilor:
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
16. Politica de preturi
16.1. Preturile sunt stabilite in momentul in care produsele sunt expuse pe site si includ TVA-ul. Acestea se pot schimba in cazul cand se aplica politica de reduceri sau daca cursul de schimb euro-lei sufera modificari semnificative. Toate preturile sunt exprimate in lei.
16.2. Ne rezervam dreptul de a anula orice comanda ce a survenit in urma unor defectiuni tehnice ce au afectat caracteristicile produselor prezente pe www.arboteca.ro, respectiv, dar fara a se limita la acestea, situatiile in care pretul afisat pe www.arboteca.ro pentru un anumit produs este nerealist de mic (in comparatie cu alte produse cu caracteristici asemanatoare), precum si situatiile in care au fost afisate anumite caracteristici eronate pentru produsele comercializate sau nu au fost afisate anumite caracteristici esentiale ale acestora.
17. Renuntarea la contract si returnarea produselor
17.1. Clientul Arboteca, persoana fizica , poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
• .Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
• Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate, etc) fata de comanda plasata;
• Produsele prezinta defecte de fabricatie
17.2. In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, etc), adresa de returnare produse este Sos. Iasi-Tg Frumos km 10 , hala B1 , loc. Letcani , Judetul Iasi si se va aplica art 13 alin 3 si art 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Arboteca si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Arboteca si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.
17.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Arboteca cu privire la decizia sa de retragere din contract.
17.4. Clientului care a notificat Arboteca conform art 17.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Arboteca unei persoane autorizate de Arboteca receptioneze produsele (de obicei firma de curierat rapid indicata in formularul de Retur de pe www.arboteca.ro), fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14zile de la data la care acesta a comunicat Arboteca decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14zile, impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Arboteca, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica Abroteca de cerinta de retur, iar acesta ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.
17.5. Clientul Arboteca nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
17.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 17.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile prevazute conform art 17.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
17.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 17.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
17.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
17.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).
17.5.5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
17.5.6In cazul in care produsele sunt achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit)
17.6. Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.
17.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, Arboteca ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 17.2. si 17.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.
17.4. Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor(material, dimensiuni etc). Arboteca isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgarieturi, taieturi, rupturi,decolorari, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
18. Raspundere
18.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizare a Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
18.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
18.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
18.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
18.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Bear Crib SRL S.R.L.., acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
19 Frauda
19.1. Arboteca nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
19.2. Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
19.3. Arboteca declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Arboteca.
19.4. Clientul va informa Arboteca asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
19.5. Arboteca nu promoveaza SPAM-ul. Orice client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
19.6. Comunicarile realizate de catre Arboteca prin mijloace electronice de comunicare la distanta(. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
19.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau Arboteca. Bear Crib SRL isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
• de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
• de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Arboteca catre Membru / Client.
• de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.
• de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Arboteca catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
• Urmarirea de obtinere de credite Arboteca prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt reale, mai mult de un cont per persoana fizica sau prin folosirea identitatii unor persoane dar de catre alta persoana) se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea avantajelor obtinute, blocarea accesului la siteurile Arboteca si raportarea catre autoritatile relevante.
20. Limitare de responsabilitate
20.1. Arboteca nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
20 .2. In cazul in care un Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Arboteca violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Arboteca, conform detaliilor de contact la office@arboteca.com astfel incat Arboteca poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
20.3. Arboteca nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Arboteca.
20.4. Arboteca nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
20.5. Arboteca este exonerata de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al continutului transmis catre Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Arboteca, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
20.6. Arboteca nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
20.6.1 serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
20.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
20.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
20.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
21. Forta majora si cazul fortuit
21.1. Nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, este datoratat unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
21.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
21.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
21.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
21.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 22.3.
21.6. Exceptional (fara vina Arboteca) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta. In acest caz, Clientul va putea primi un credit promotional activabil (la optiunea Arboteca si de la caz la caz) ce va putea fi folosit in mod nelimitat pentru achizitionarea de produse de pe siteul www.arboteca.ro .
22. Litigii
22.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Arboteca Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.
22.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Arboteca se va rezolva pe cale amiabila.
22.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Arboteca cu partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile
22.4. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Arboteca ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune . In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: ODR.
22.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
22.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Legea aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Arboteca si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente .
23.Dispozitii finale
23.1. Arboteca isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
23.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Arboteca nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
23.3. Arboteca isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
24.Contact si alte informatii
24.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Arboteca, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +0757717697, de Luni pana Vineri, program 09:30-17 :30, sau prin e-mail la office@arboteca.com
24.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.arboteca.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea S.C. BEAR CRIB S.R.L.